Freitag, 26. April 2013

... A hint of Summer...

... or: a week with madness & other Impressions... !!!






 Hey my Honeys...

... it was a crazy week... very crazy... filled with work that has driven me crazy... 
... sometimes it's good to be crazy... yes, of course... but not this week... not really...

... but in between... the Spring is here...





... a cute Crow with Tulips...






OFFICE BREAK... found a beautiful park near the office...









... a Goose - Family...







... Abstract Me...







... lovely Sun...







... Red Ones...







... mysterious tree...






... and bought a guide for our little trip next week...













Many Hugs & Kisses

MK

Kommentare:

  1. Schöne Bilder :)
    Schade, dass das schöne Wetter wieder vorbei ist, ich konnt es die letzte Woche ja kaum ausnutzen :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ... aber es soll nächste Woche wieder schön werden... hoffentlich...

      Löschen
  2. Aaww dankeschön! Das freut mich wirklich sehr! Ich stelle mir ja Engelwesen die so aussehen ziemlich cool vor :D

    Der Park sieht ja wirklich wunderschön aus! Wäre eine tolle Location für Fotos <3 Sehr schöne Bilder!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ... das habe ich mir auch gedacht...

      Löschen
  3. Such pretty pictures! It really does look like spring there!! Still brown and dirty here - really looking forward to seeing something green soon. :P

    You're going to Vienna? That's so exciting!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I'm really looking forward for Vienna...

      Löschen