Samstag, 27. Juli 2013

Madame's little World of beautiful Monsters...

Part 2
The Vampire





Pale white skin...
... sparkling eyes in the pitch black dark...
... The Greed... unquenchable thirst & appetite...
... So old - and still young...
... with sweet promises & a dead hungry heart...
... and no heartbeat will hurts no more...
... no tears & no pain...
... Your blood is all she wants & need...
... the sweet bitterness...
... lost in her addiction...
... and the sunlight - so far away...
... like a forgotten dream...
... Can you feel the desire in her eyes ???
... the Vampire...






Hey my Sweethearts...

... another little drawing activity...




... first Post-it Sketch...








... rough Sketch...








... colored with crayon & nailpolish...








... and finished again with a image editing program...







... "Be mine, Darling - an illuminate my Life"...







... "Why must blood taste so good ???" ...




... And again, my sweet Honeys:

Don't forget the GiveAway - Contest... 
... follow the link below...










Wish you all a perfect Weekend...


KissKiss

MK




Kommentare:

  1. Mit Nagellack malen ist ja auch eine originelle Idee! Schöne Zeichnung :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke Dir... mein Liebes... Für die Schmuckdetails musste der Nagellack herhalten...

      Löschen
  2. So pretty :3 You are really skilled!
    Hey, can I email you about the cake topper? Or you mail me? My addy is takahashilara(a)gmail.com :3
    x, Lara

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much, my Honey... I'll write you an E-Mail... :)

      Löschen
  3. Du kannst wirklich toll malen, mir gefällt dein Stil richtig gut, davon hätte ich gerne ein großes Bild für mein Wohnzimmer*g*

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Na... sag das mal nicht zu laut *grins*... wer weiß, vielleicht lässt sich da mal was machen... Vielen lieben Dank Dir, mein Liebes... Ich bin ja immer so selbstkritisch mit meinen Bildern und manchmal kostet es mich schon etwas Überwindung eines hier zu posten, da ich meist denke "Wer will das denn sehen?"...

      Löschen