Samstag, 30. November 2013

Impressions of November








... the colors of autumn...










... lonley platform on the way to work... so early in the morning... hate this...









... and the way back home... dark in the morning... dark in the evening...









... when the camera spinning around... or: don't try it with the flashlight...










... bake a lot of cookies... THE BEGINNING...




... and the RESULT...











... Crows love Nachos...









... the official Advents Calendar of Madame & Monsieur MK...









... and my personal Calendar... made from the lovely Elle (Click here)... as part of the AdventsCalender-Swap from the green Forum (N&S)... can't wait to open the first door !!!





... the supersweet Card of Elle...










... the Crow Armada flies away... like every morning...













... Office Christmas...






Hugs

&

Kisses

MK

Kommentare:

  1. Sehr schöne Eindrücke...das mit dem "Dunkelheit morgens auf dem Weg zur Arbeit und Dunkel beim heimkommen" find ich momentan auch meh :(

    *keks klau*

    AntwortenLöschen
  2. I love the spinning camera - pic ;D!! The crows are awesome :) I would def give them more nachos :)
    xxx <3

    AntwortenLöschen
  3. ohh der Hello Adventskalender, den wollte ich auch gerne
    Aber ich wollt mir nicht selbst einen holen und Herr Macabre war irgendwie damit überfordert mir einen auszusuchen jetzt habe ich keinen :(
    aber er mag seinen und das ist das Wichtigste ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oooh... das ist schade... *dich drück*

      Löschen