Samstag, 1. März 2014

Madame's World of lovely Demons...


Part 1

... a new series starts...
... in addition to the Beautiful-Monster-Series...
... now:

 The Demons

... lovely & deadly...


... we start...








Besides you I'm one
Without you I'm nothing
Together we're the same 
Are we separated - we suffer
But in between are secrets
Dreams we don't dream together
and forment distrust
We know everything about each other
it seems
but about so many things - we mention
After all - we are what we are...

THE TWINS





... first Sketch...








... first shades & stronger lines...







... first Color...






... and the final result...




























I'm not so happy with the result... 
... some things went wrong... 
... but it's okay in the end... somehow...




Hugs

&

Kisses


MK

Kommentare:

  1. Gorgeous drawing!!

    <3
    Harlynn
    mindyourmadness.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. schaurig schön,die Zwillinge gefallen mir :)

    AntwortenLöschen
  3. I love them, Madame Kismet! I think my favourite is the very first sketch, where they look all wispy and barely there... :)

    AntwortenLöschen
  4. Dankeschön! Ja, manchmal kommt alles auf einmal... obwohl ich ja eh schon viel Pech im Leben habe war das jetzt echt... naja einer der Höhepunkte was Pech angeht :D

    Also ich finde die Zwillinge toll! Weiß gar nicht was du nicht magst! Aber selbst ist man ja oft kritischer.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke sehr... und ich hoffe es geht Dir schon besser...
      Bei der Colorierung habe ich mich etwas verhauen... das gefällt mir nicht soooo gut... zumindest bei den Gesichtern...

      Löschen
  5. Dein Zeichenstil ist beneidenswert.:3

    AntwortenLöschen